Monday 3 February 2014

Kenapa anda perlu join ahli Tupperware

Salam
Sebelum tido sempat le menyiap kan brg2 yg di pesan oleh pelanggan2 saya dan terjumpa lah majalah harmoni..
Bila tgk majalah harmoni teringat plak masa ni kami baru je sampai dr Trip Tupperware Ke Bangkok pada bulan Nov yang lalu..
Masa kat Bangkok mmg seribu satu pengalaman yg tak dpt dilupakan sepanjang dgn tupperware hampir 2 tahun dan ini adalah percutian saya buat kali ke2 selepas dr trip pertama 2012 ke Hanoi..




Sapa tak nak kan percutian FREE sepenuhnya dr Tupperware...Memang tak rugi saya join bisnes ni sbb bukan setakat komisen bulanan malah dpt recognation, rank up dan percutian ke luar negara..



Saya buat bisnes ni secara sambilan sahaja dan masih lagi bekerja sepenuh masa dlm bidang retail..Insyaallah moga2 hajat saya utk bersara tahun ni sebelum hari raya Aidilfitri tercapai..Yang kat atas tu komisen cek dan belum lagi masuk untung runcit harian bila mana ada pesanan atau order dr pelanggan2 saya.




Rezeki yang saya ada smestinya bkn utk saya sahaja malah ni lah rezeki utk dishare bersama family tersayang..Boleh dikatakan 1thn sekali berpeluang bawak family bercuti sambil berehat dan yg bestnya shopping..semua ni hasil dr bisnes Tupperware dan saya tak perlu risau dgn gaji bulanan yg keluar setiap hjg bulan sebagai simpanan..








Jika anda berminat utk sertai kami jom hubungi saya Aidil 0176957998





posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment