Sunday 9 June 2013

Tupperware Malaysia:Promosi Eco Bottle Tupperware 500 ML dan 1 L


Sejak kecoh berita tentang kerajaan akan haramkan botol susu baby yang contains BPA tahun depan, ramai yang dah mula sedar tentang bahaya BPA dan produk plastik. Dan semakin ramai jugaklah yang mencari produk yang selamat digunakan.

Saya ada kongsikan artikel tentang bahaya penggunaan bahan plastik nak cara nak kenal pasti bahan plastik yang selamat digunakan di blog utama saya. Jemput baca ya: Kenali Tanda Segitiga Pada Bahan Plastik.

Dan sejak akhir-akhir ramai yang mencari Tupperware Brands sebagai alternatif kerana Tupperware menggunakan bahan plastik dari jenis Polipropilen.

Polipropilen lebih kuat dan ringan dengan daya tembus wap yang rendah, ketahanan yang baik terhadap lemak, stabil terhadap suhu tinggi. Jenis PP (polypropylene) ini adalah pilihan bahan plastik terbaik, terutama untuk bekas makanan dan minuman seperti tempat menyimpan makanan, botol minuman dan terpenting botol minum untuk bayi. Carilah dengan kod angka 5 bila membeli barang berbahan plastik untuk menyimpan berbagai makanan dan minuman.

Anda bila lagi?
 Rebutlah peluang mendapatkan Eco Bottle 500ml dengan harga murah dari Aidil putra Tupperware1Malaysia.


Semestinya harga special untuk anda yang sertai sebagai ahli Tupperware,,,KENAPA?????
Diskaun 25% 
hubungi saya Eddy 017-695 7998


No comments:

Post a Comment