Sunday 16 June 2013

Tupperware Malaysia:Makcik Gayah si Pencinta Tupperware Boom Boom

Salam 1Malaysia,
Terdetik malam ni nak share dgn pembaca blog dengan kemunculan item baru pada hari isnin ni 17 Jun 2013.
Tupperware Brands mmg sentiasa menjanji kan sesuatu yang menarik dan kejutan buat semua peminat-peminat Tupperware. tak kira lah yang minat tu dari bandar atau pun dari kampung..Makcik Gayah kat kampung saya Felda Bukit Serdang, Temerloh pun guna Tupperware tau.Aritu masa balik sedara bertunang sempat le singgah umah kawan nenek saya ni..Korang nak tau rumah dia penuh dengan Tupperware dan kami makan nasi atas Lolli Plate tupperware tau..Bila tanya ngapa guna Tupperware..Korang nak tau makcik Gayah tu cakap apa:

"Apa ko ingat aku ni org TUA dan duk kat kampung ni kuno sangat ke..Makcik ni beli semua ni untuk anak cucu guna bila aku dah takde nanti..Meh makcik tunjuk kat Along tupperware yang 10 tahun lepas."
fuyoo!!!!masih baru lagi tau sebab terjaga rapi..
Saya masa tu terus terkedu dan tanya lagi makcik tu lagi soalan tau
"Abis tu ni makcik beli dgn sapa dan brapa diskaun dia bagi? Harga meletop macam Ke Boom Boom tak"
Makcik tu jawap apa tau
"Takde makna nya diskaun makcik beli kat pekan Temerloh ikut harga Katalog..Ngapa ada diskaun ke?"
"Ya Allah makcik sayang nya tak dapat harga ke Boom Boom..Nah isi borang ahli ni dan Along bagi harga diskaun ahli 25% tau.meletop tak..Saya promote ala ala Cik Kiah Propa..
Terus makcik tu isi borang ahli dan saya keluarkan gift untuk dia dan tunjuk kan Rice Dispenser baru..Terus dia terkejut Musang lah..

Masa tu jugak terus dia order Rice Dispenser yang baru ni..Katanya cantik dan nak hadiah kan kat anak dia yang nak kawin sebelum puasa nanti..Dan yang buat kan saya terkejut Beruang plak bila dia jerit panggil anak dia suruh isi borang ahli gak..OMG...makcik ni memang support Tupperware..

Inilah dia rice dispenser yang makcik gayah tu order 2 biji terus tau sebab apa korang nak tau.

1.Dapat diskaun 25%
2.Dapat rebate cek RM16 setiap rice dispenser
3.Dapat pulak dah free gift nilai lebih dari RM60

Korang nak tau berapa harga nya bila makcik Gayah ni jadi ahli
RM216 je daripada harga asal RM288..Berbaloi sangat makcik Gayah ni jadi ahli..


U ols yang mana belum jadi ahli Tupperware lagi boleh lah daftar sekarang dan stokis kat seluruh daerah dah ada skrg..Tapi kalu tak sempat nak g stokis boleh je saya belikan dan pos ke rumah anda. Yang duk kat Sabah Sarawak tu ikut harga semenanjung lagi murah.
Jom whatsapp atau call saya EDDY 017-695 7998



No comments:

Post a Comment