Sunday 13 October 2013

Set botol susu bayi tupperware

Selaras dengan hasrat kerajaan untuk mengharamkan botol susu yg mengeluarkan BPA mulai 1 march 2012, Menteri kesihatan Datuk Seri Liow Tiong Lai menasihatkan pengguna supaya menukar botol susu bayi polikarbonat kepada alternatif yang terdapat di pasaran mengikut kemampuan masing2.
Jadi tunggu apa lagi, Botol susu tuppeRware sememangnya telah melalui ujian kesihatan dan kualiti, tupperware tidak menggunakan bahan Polikarbonat bagi pembuatan barangannya terutama botol susu.

Sebaliknya tupperware menggunakan bahan polypropylene yg selamat mengikut standard antarabangsa.Sangat sesuai jika diberikan sebagai hadiah kelahiran baby baru.. kelas gitu. Siap ada kotak hadiah yg cantik. Elok juga kalau beli sekarang, bila nak hadiahkan orang, hadiah dah siap,sementara harga promosi.Rasulullah s.a.w juga menganjurkan ummatnya beri hadiah untuk mengembirakan orang. Jadi berilah hadiah yang sangat berharga untuk kesihatan bayi.Biasakan bayi anda dengan bahan bermutu mudah2an mereka akan menjadi insan yg berkualiti juga.

Apa kelebihan botol susu tupperware ini?
New tri-flow teat-puting 3 aliran
1-Gentle flow (Mengalir perlahan)
2-Medium flow (Mengalir sederhana)
3-Stong flow (Mengalir deras)*
Fungsi tri-low ini membantu aliran susu berada di Vakum rendah, supay dapat mengurangkan symtom sedu.*Aliran susu bleh dilaras*Nombor di'embossed'(ditekat) supaya boleh disentuh dalam gelap/malam.*Puting susu tidak tumpah (spill-proof).*nombor aliran berkedudukan di atas bilamana botol menghadap ke arah bayi. 

No comments:

Post a Comment