Saturday 26 October 2013

American chocolate cake by Chef Rina

American Chocolate Cake by Tupperware

Jom kita ke dapur bersama Chef Rina Tupperware

Tara.........inilah hasilnya...
Ramai tanya saya..Boleh ker?
Tak cair ker?
Tak de bau plastik ker?
Bla bla bla...Jujurnya....sume soklan tu jawabnya tidak sama sekali....Ramai tak terfikir...boleh gunakan bekas Tupperware untuk mengukus...Saya dah guna banyak jenis....setakat ni...jawapan saya...sangat boleh...Daripada kita guna plastik container biasa....kenapa tidak guna Tupperware container..

Kat rumah yg banyak buat hiasan lemari tu...cube guna sekali sekali....takdelah hubby marah kan..Kalau jenis yg mmg guna sentiasa..lagi bagus,,,Ramai juga yg buat bisnes Tuppy tapi tak tahu pun info ni...Sblm jadi peniaga..mesti ada pengetahuan,kaji selidik produk dahulu....Takdelah nnt bila timbul byk soklan...tergagap nak menjawabnya...Sekali lagi...kredit buat Team Power...Training secara online pun kami boleh berjaya...

Sume part time...Our big boss...lecturerOur team...teacher,policeman,inspektor,doktor,lawyer...Ini sume part time...Berjaya jugak!Full time pun ada...Housewife....gitu...Senang citer....siapa pun anda..hanya anda yg blh ubahHanya anda yg tahu arah dan matlamat anda...

Fokus kami peneraju bisnes tuppy secara online...Jika anda menyertai team kami...anda akan dibimbing from zero to hero...Saya dan bbrp org yg otai dlm kumpulan ini...dah banyak bantu  team kami berjaya...Gerak dalam kumpulan lebih mudah daripada gerak sorang sorang..Nak tahu lagi.....???

So,Meh daftr ahli....
Hubungi saya aidil  0176957998

No comments:

Post a Comment