Wednesday 26 March 2014

Promosi hamper dan doorgift TUPPERWARE

Sana sini majlis orang kahwin je sekarang..almaklum lah cuti sekolah kan..aku plak minggu ni ada 6 jemputan kenduri kahwin kawan2 serta sedara mara..aku punya giliran bila plak ye nak kahwin..hihi
Insyaallah kalau ada jodoh..Now duk fikir nak bagi hadiah apa lah ye..

Selalunya g kenduri kawin mesti kita bg barang elektrik, pinggan mangkuk, set cawan, cadar dan macam-macam lah..so aku terfikir lah apa kata kenduri kawin minggu ni bagi je barangan TUPPERWARE..










Cantik tak sebahagian dr hamper yg kita dah siap buat..lain dari yang lain kan kalau g kenduri kawin bagi hadiah tupperware..Nilai harga atau value lebih bernilai daripada set cawan or pinggan kaca..yelah kan sekali terhempas pecah buang je dalam tong sampah..
Tapi kalau tupperware ni jatuh tak pecah tau..so kalau ada yang nak buat tempahan hamper atau door gift Tupperware boleh lah contact saya ye..

Harga macam mana kira ye??Alahai cik kak..meh sini nak habaq..Harga I ols bagi special punya dan u ols pilih nak apa isi kandungan hamper tu.

So apa tunggu lagi hubungi saya Aidil 0176957998..Jap ada lagi nak bg tau ni..Tak kan untuk kenduri kawin je kut, malah hamper ni boleh jd kan gift utk majlis majlis perpisahan, perayaan, hari lahir dan macam macam lagi lah.

Ok now ambik telefon call or whatsapp or sms saya Aidil 0176957998.
TUPPERWARE tetap di hati ku dahulu, kini dan selama nya..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment