Wednesday 26 March 2014

Aktiviti Team Power Bulan Feb dan march 2014

Salam semua,
Kita 1 dunia dikejutkan dengan kejadian MH370 yg amat sayu dan alfatihah serta salam takziah buat keluarga mangsa yang terlibat..Moga apa yang berlaku ini 1 ujian dr Yang Maha Esa..

Dikesempatan ini kami warga Team Power turut merasai kesedihan bersama sama dgn anda di luar sana..Ajal maut semua ketentuan Tuhan dan kita yang hidup perlu teruskan perjuangan utk terus hidup..baik bekalan di dunia dan akhirat..




Seperti yang kita semua ketahui Team Power adalah group Tupperware yang terbesar di Malaysia dan hampir 5ribu ahli yang telah sertai kami dan alhamdulillah hampir 200 orang telah dinaikkan pangkat kepada Director sehingga lah pangkat 5 star Director..Insyaallah sebelum tiba nya bulan Jun 2014 Team Power akan melahirkan 3 orang New AED..




Alhamdulillah semua ini berkat usaha serta dorongan, didikan dan semangat yang jitu dari Executive Director kami En Syamputra Razali..Sebagai tanda penghargaan buat julung kali nya kami Team Power mengadakan jamuan malam menhargai beliau dan semua ini adalah kejutan tanpa pengetahuan Syamputra.






Selain dari itu kami tidak penah kenal putus asa utk bersama sama menghadirkan diri untuk menyertai seminar atau assembely secara percuma..disini lah kami mendapat ilmu serta teknik2 bg pemasaran..




Jadi anda kat luar sana tunggu apa lagi..jom rebut peluang untuk sertai kami dalam Team power peneraju bisnes Tupperware..
Hubungi saya Aidil 0176957998..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment