Saturday 22 March 2014

Aku ingin berjaya

Salam semua.
Malam yg suram tiba2 aku terlintas di fikiran utk lepak di MCD..Rasa2 korang kenapa ye..adakah sebab nak makan McChicken, BigMac, ayam goreng atau kentang goreng..itu semua tidak tapi datang untuk berjumpa dengan My ED abg syamputra untuk aturkan strategi terbaru kepada bakal director baru ku yg berada di sabah...

So alang2 dh jumpa ni aku bawak kan lah ole2 dr Langkawi..bukan burung helang atau air tasik dayang bunting tapi coklat..



Korang penah tak terfikir kenapa orang kaya bertambah kaya??? Aku kadang2 terpikir gak macam mana ye...kalau duk pikir kan je tapi tak bertindak takde guna nya jugak kan..so aku amik langkah aturkan strategi dengan membina 1 buah rangkaian atau family dlm bisnes Tupperware..Memang sekarang aku dah ada sebuah rangkain tetapi aku tetap inginkan lg tambah rangkaian seramai yg mungkin..
Alhamdulillah sekarang saya sudah ada 9org Director dalam rangkaiansaya selama 2tahun menceburi bisnes ini..

Korang mesti tertanya tanya kan kenapa lah agaknya dalam banyak2 bisnes ni aku pilih Tupperware gak sedangkan ada lagi bisnes lain yg lg mudah duk kat umah je koyang kaki dan bt2 kipas duit.. tapi itu semua bg aku hanya lah sementara sahaja..aku nak bisnes yangboleh diwarisi oleh anak cucu.. Yessssss Tupperware mmg bisnes yg boleh diwarisi kpd anak cucu..

Sebab pertama aku pilih Tupperware bisnes adalah modal yg serendah RM280 je dan bukan nya beribu ribu sampai korang nak kena buat pinjaman bank. Agak-agak korang apa lah yg dapat dengan pelaburan RM280.



Percaya tak anda dapat semua ni tau dengan hanya bermodal kan RM280..penat dh nak ulang RM280 tu..huhu..yelah harga asal RM480 tau...berbaloi baloi..

Selain dr tu bisnes ni anda bukan nya buat 1org2 tapi dlm berkumpulan dan kami ada team dikenali Team Power ..





Daftar ahli dah so apa lagi ye nak buat lepas tu..ermmmmm..
Apa lg start enjin mulakan dengan bisnes tupperware untuk mendapatkan cek komisen setiap bulan..korang yg tetap kan brapa untung setiap bulan yg nak..kata nak berjaya kan so kena lah berkerja lebih keras dan pandai dlm mengatur strategi bersama sama dengan team anda..
Peluang ada depan mata dan kita hanya perlu ambik je..korang tak nak ke check macam ni secara sampingan je atau orang putih cakap partime bisnes.





So apa kata anda contact saya dan saya leh terangkan secara detail apa itu bisnes tupperware..jap ada lagi satu nak cakap ni..kenapa best bisnes tupperware ni sebab nya adalah



Sawadikap...free trip ke Bangkok...seronok tau...
Hubungi saya Aidil 0176957998 dan teruskan katakan
Saya nak berjaya dalam bisnes tupperware



posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment