Wednesday 26 March 2014

Cabaran atau Challenge menarik dr Tupperware

Alhamdulillah dah hampir nak masuk 3 tahun bersama dengan bisnes Tupperware Brands walaupun aku buat bisnes ni secara sambilan je atau orang putih cakap partime.huhu
Pelbagai onak liku, suka duka dan pelbagai penghargaan dari Tupperware..Yelah selain dr dapat cek komisen setiap bulan dapat lagi challenge dari Tupperware yang tak sama dengan bisnes2 lain kat luar sana..Tahun2014 setakat ni je macam macam cabaran dan hadiah yang Tupperware bagi..Ni antara sebahagian daripada cabaran yg hanya terdapat di Tupperware Brand Bisnes.













Menarik kan..ni baru sedikit je cabaran yang Tupperware bagi dan lepas ni ada lagi..Tak rugi kan sertai bisnes tupperware dengan hanya bermodal kan RM280 sahaja anda layak untuk dapat semua ini..caranya jom sama2 usaha dan terus berusaha untuk rank up kepada Pangkat Director..

So anda jangan fikir lama2, ubah cara hidup dan bertindak secara..anda nak ke dibebani macam ni setiap bulan



3 tahun yang lepas memang saya pun turut alami masalah tersebut tapi bila diperkenalkan oleh senior saya masa study dulu En Syamputra kedunia Tupperware terasa mcm 1 sinar yang terang datang dan membuka pintu yang besar untuk aku terokai dunia Tupperware. Alhamdulillah salah satu memori atau kenangan indah yang tak dapat dilupakan pada tahun lepas 2013 berpeluang ke Bangkok..



Tentu anda kat luar sana nak turut serta merasai keseronokan berganda ini bersama tupperware dan menjadi sebahagian dr ahli keluarga Team Power.



Hubungi saya Aidil 0176957998

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment