Saturday 30 November 2013

Keahlian Tupperware bersama Team Power

Salam semua,
Syukur alhamdulillah dah 2 tahun rupanya saya sertai bisnes Tupperware ni..Bermula dari 0 tanpa asas dlm bisnes dan akhirnya skrg rezeki Allah bg saya berjaya dalam bisnes ini serta berjaya membantu kawan2 kat luar sana yg ingin sama2 berjaya merealisasikan impian mereka.

Dengan hanya bermodal kan RM60 masa tu keahlian Tupperware saya sentiasa berdoa moga2 RM60 ini lah boleh mengubah cara hidup saya..masa tu malam raya tau saya jadi ahli tupperware dan saya sign up dengan En Syamputra.

Agak2 korang lah kenapa saya buat bisnes ni? Sedangkan banyak lagi pendapatan lain yg saya boleh buat seperti niaga sabun, ubat, baju, tikar magic dan mcm2 lah..
Sebab utama say join bisnes Tupperware adalah bekerja dalam berkumpulan..koranh mesti penat kan kalau hari2 asyik duk niaga benda yg sama 1org2..tapi kalau anda ada team dan sama niaga semestinya profit makin tinggi..

Ingat lagi masa saya masuk hospital muka sentiasa happy sebab tak risau sales team saya sentiasa naiK..Dalam bisnes tupperware kami diajar kerja berkumpulan, menghargai antara satu sama lain, bantu membantu dan yg penting jaga downline..hasil nya selama 2 tahun ygsaya dapat..



Peluang bercuti secara percuma ke Bangkok pada 22hb Nov 2013 yang lalu..enjoy dan mmg teruja sangat..menginap dihotel bertaraf 5 bintang.



Ketibaan kami disambut meriah sekali oleh penari2 kebudayaan Thailand..rasa mcm VVIP masa tu mengalahkan nak menyambut anak raja datang..hihi

Plak tu yg best nya lagi dapat makan malam atas star cruise.mmg syok le bila cruise tu bergerak dan hidangan malam tu memang banyak pilihan sampai tak tau nak mkn yang mana dulu.




Apa tunggu lagi jom sertai kami dan insyaallah kami akan bantu anda utk berjaya dalam bisnes Tupperware..
Hubungi saya eddy 0176957998




posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment