Monday 5 May 2014

Keluarga Team Power Tupperware

Terima kasih buat anda yang sudi mengunjungi blog saya Aidilputra Tupperware..Alhamdulillah selama 2 tahun blog ini ditubuhkan dan nama saya mula dikenali dikalangan pembaca2 blog yg sudi hubungi saya untuk buat tempahan tupperware atau pun secara tak langsung untuk turut serta bersama Team Power salah satu nya peneraju bisnes melalui online yang pertama di Malaysia serta group yg semakin di kenali ramai baik secara online atau pun offline..Oleh yang demikian kami telah bina satu empayar yg diketuai oleh selaku Senior Executive Director kami Saudara Norhisyam Razali dan kami nama kan Team Power..Ni lah diantara wajah2 pengasas dr Team Power.




Setiap bulan kami pengasas bersama sama dgn abg syam akan mengatur program atau pun sebarang latihan untuk meningkat kan lagi perniagaan kami. Di Team Power kami bukan sahaja mengutamakan bisnes semata mata tetapi kami jdkan ianya sebuah keluarga yg harmoni.











Pesanan saya buat anda semua yang sedang mencari bisnes apa yang nak dibuat mestilah ada team work dalam 1kumpulan. So saya menyeru anda diluar sana untuk turut sama sertai kami Team Power dalam sama2 memcari pendapatan sampingan.

HUBUNGI SAYA Aidil 0176957998 dan in sha Allah saya dan rakan rakan Team Power sedia membantu anda.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment