Sunday 5 January 2014

Jom lunch dgn lacto fibre

Salam semua,
Dah kul430pm rupanya..maklum lah sibuk main bowling bersama sama family Team Power sampai lupa waktu lunch..Tapi jangan risau saya leh amik lacto fiber ke mana je saya pergi..




Amik ni pun dh keyang sebab penuh dgn sayur sayuran dan buah2 buahan..so mana yg nak diet dan awet muda mcm saya boleh lah mencuba lacto fiber keluaran Tupperware..2014 mcm tak percaya je usia saya dah 34tahun..wah dh tua saya rupanya tp nampak mcm umur 23thn tak..hihi..perasan nya saya kan..maklum lah muka sentiasa ceria dan berseri je





Arini padat aktiviti dgn menghantar brg2 tupperware yg dipesan oleh customer2 dan busy dgn aktiviti bersama Team Power main bowling sambil aturkan strategi sales serta rank up kami utk thn ini..
Harus tahun 2014 saya akan capai AED level..





Jangan biarkan masa yg ada berlalu begitu saja..jom sertai saya dan team power Tupperware..Kami akan bantu anda bagaimana utk berjaya dalam karier Tupperware..Jika saya boleh, anda pun boleh jugak.
Hubungi saya Aidil 0176957998..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment