Thursday 16 January 2014

Jom temui kami warga Team Power

Salam semua,
Apa aktiviti anda hari sabtu ni??
Tak pyh duk pikir lama2 lah jom pakat ramai2 ajak kwn2, sedara mara, jiran tetangga dan org tersyg ke glomac kelana jaya bersempena dgn assembly Team Power.. ini lah masa nya kami Team Power berkumpul dan berbincang utk mengembangkan lagi perniagaan kami dlm tupperware.. Alhamdulillah sebahagian dr kami telah rank up kepada director dan insyaallah dgn berkat usaha dan doa dr family jugak penting utk saya rank up sbg AED sebelum akhir tahun 2014..

Di sana nanti saya akan share dgn anda semua bagaimana saya boleh berjaya dlm bisnea yg dimonopoli oleh kaum hawa..kalau anda ckp anda sibuk dgn kerja dan saya pun sama jugak sibuk dgn kerja hakiki tetapi kenapa saya boleh berjaya dlm tupperware..semua dgn satu NIAT shj dan usaha.




So jom kenali siapa kah kami Team Power atau TP tupperware..









Hubungi saya Aidil 0176957998

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment