Sunday 6 April 2014

Akak zaleha nak daftar kad diskaun Tupperware

Salam semua,
Alhamdulillah setelah 1mgu bekerja dan arini dpt lah berehat hujung minggu kat rumah. Tapi tak bermakna nya berehat tu tido je kat rumah. Tapi saya tetap gunakan masa yg ada sambil kemas umah dan menonton TV dengan update pesanan2 yang dipesan oleh customer serta isikan form keahlian ahli baru yang perlu disubmit kan esok pagi..
Cerita pasal nak isi form ni pagi tadi sedang bersarapan pagi ada seorang akak dari kelantan call bagi tau dia kat depan stokis tupperware dan nak daftar ahli. Terkejut saya akak ni excited tau dengan nak join ahli bg mendapatkan kad diskaun sebab teruja dgn promosi bulan April.



Saya pun bg tau apa yang perlu akak tu laku kan adalah minta borang keahlian dengan adik comel atau akak manis yang jaga kat kaunter yg sentiasa senyum menyambut kedatangan pecinta tupperware.

STEP 1
isikan semua maklumat peribadi dengan jelas dan betul

STEP 2
Isikan nama reqruit iaitu nama saya dan jugak ID

Nama reqruiter :MUHAMAD RASHIDIE
NO ID:455934




STEP 3
Serta kan salinan ic untuk proses pendaftaran atau kalau tak bawak leh email kan kpd stokis tersebut..boleh minta tlg adik atau akak kat kaunter tu print kan..

STEP 4
Buat pilihan pakej keahlian mana yang anda nak..sama ada nak yang pakej RM280 atau pakej terbaru yang sangat berbaloi hanya khas untuk pendaftaran keahlian baru tupperware.







Atau kalau tak nak pakej di atas tu anda boleh buat pilihan drpd item2 dr katalog terbaru dgn pembelian RM150 keatas.

Nak tau apa yang berlaku setengah jam kemudian akak tadi call saya dengan nada suara yang happy dan excited gila lah katanya dia dh berjaya mendaftar sebagai ahli tupperware untuk mendapatkan diskaun 25% dan kelebihan2 lain lagi..yang paling nak best lagi akak tu ckp dia dapat beli item kat bawah ni pd harga yg tak sampai pun RM100,



Buat akak Zaleha dr Kota Bharu kelantan Tahniah menjadi sebahagian dr keluarga Team Power.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment