Wednesday 9 April 2014

Team Power Tupperware berparty

Hampir setiap hari kita asyik dengar sana sini orang duk sibuk pasal parti itulah parti inilah tapi kami tetap sibuk dgn Party Tupperware atau sesi demo produk tupperware..kehadiran kami ke party Tupperware bukan untuk jual barang tau tapi tujuan utama adalah untuk belajar macam mana cara untuk bercakap depan orang ramai dan memperkenalkan atau beri tips2 pengunaan tupperware.

Ramai di antara kita masih belum ada kesedaran lagi tentang barang2 plastik yg diguna seharian kat rumah mengandungi BPA yg mana boleh mengakibatkan penyakit barah. Selalu kita nampak orang bawak botol mineral je isi air berulang kali tp sedar tak yg itulah risiko paling tinggi sekali sisa toksik keluar dari botol tu. Fikirkan yang mana kita nak beli Tupperware RM50 leh guna seumur hidup atau pun beli tipuware kat pasaraya and tempoh ketahanan nya tak tau brapa lama. Fikir gak risiko nak ke kita belanja kos perubatan sampai beribu ribu sbb kanser dr sisa toksik bahan2 plastik yg kita guna kan.

Minggu lepas salah seorang dari 5 star Director Team Power telah menganjurkan party di kuantan dan alhamdulillah sambutan yang sangat memberangsangkan. Ezsri seorang cikgu yg mengajar di Muazam Shah dan kegigihan beliau membuktikan kaum LELAKI boleh berjaya dlm bisnes Tupperware.







So anda di luar sana jom sertai kami Team Power Tupperware. Boleh hubungi saya Aidil 0176957998.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment