Friday 4 April 2014

Tahniah kpd top 5 team Aidilputra

Alhamdulillah berkat usaha yang gigih dari Director2 Team Aidilputra mereka telah berjaya tersenarai dalam Top 5 archiver untuk bulan March 2014.

Ramai yang tertanya tanya macam mana nak berjaya macam mereka..meh saya nak citer.
Actually untuk berjaya kita kena pasang target atau angan2..tak salah pasang angan2 tp bukan hanya angan2 palsu duk umah pikir dan goyang kaki je..kita hendak lah berangan yang kita akan capai apa yang kita nak hajati..sebagai contoh lah tahun lepas masa challenge ke Bangkok saya pasang angan2 untuk ke sana, so apa yang patut saya buat supaya angan2 saya jadi kenyataan..so saya aturkan strategi seperti buat party, roadshow, jualan amal, promosi besar besaran dan macam2 lagi yang terlintas di fikiran..Akhirnya angan2 saya menjadi kenyataan.




Tahun ni sekali lagi saya harus pasang angan2 untuk mencapai impian ke Kunming, China..





So untuk semua Director Team Aidilputra jom sama2 kita berganding bahu dan atur strategi untuk ke oversea trip..

Anda kat luar sana yang nak sertai saya dan Team Power jom ambik peluamg ini untuk mendaftar sebahagian dr consultant tupperware.
HUBUNGI saya Aidil 0176957998.



posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment