Friday 20 September 2013

Jom Party bersama Team Power

Salam semua,
Pada bulan June yang lalu, kami pengasas Team Power yg terdiri drpd khairani,fa,junaidah dan haiqal telah mengadakan 1 aktiviti khas iaitu Family Day Team Power yang diadakan di Petaling Jaya..Sambutan kehadiran amat luar biasa..Tahniah kpd sifu kami selaku Executive Director Abg Syamputra berjaya merealisasikan impian tersebut..

Dalam majlis tersebut pelbagai aktiviti telah dijalankan seperti cabutan bertuah,recognation rankup dan sales,demo masakan dan sesi prelude kejayaan penubuhan Team Power..Inilah masa nya untuk kami berkumpul dan merapatkan silaturahim serta bertukar pendapatan antara satu sama lain bagaimana untuk memajukan lg ke rankup yg lebih tinggi dalam dunia Tupperware.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kpd abg Syam kerana memgundang saya bersama director saya kak Nor untuk sesi Party bersama Team Power..Pada majlis tersebut kami demo kan Thai Green Curry dengan menggunakan periuk inspire tupperware..

Jom kita lihat di antara gambar2 yang sempat dirakam kan oleh jurukamera kami Haiqal..Anda yanga nak merasai kemeriahan kami di Team Power JOM hubungi saya
AIDIL 0176957998

No comments:

Post a Comment