Monday 9 September 2013

Tupperware Jelajah Rembau Kembali lagi

Salam semua,
Syukur akhirkan Tupperware Jelajah Rembau berjalan dengan lancarnya pada 8hb Sept 2013 dengan jayanya..Terima kasih kepada my Director Azila dan DIQ baru bulan ini Kak Dila kerana berjaya mengadakan party tersebut..Tak lupa juga terima kasih buat member Team Power Jue yang sudi datang memeriahkan lagi party tupperware di Rembau..

Setibanya kami ke destinasi yang dituju hujan turun dengan lebat nya  tetapi ianya tak menghalangkan semangat kami untuk terus kan program tersebut...Sementara menunggu kedatangan tetamu saya sempat mengadakan perbincangan bersama-sama dengan Director saya Azila untuk program akan datang..Setelah hujan berhenti tetamu datang ke party tupperware kami untuk melihat kami demo memasak dengan menggunakan produk Tupperware.

Dalam program tersebut kami demo Thai Green Curry dengan menggunakan paste dari tupperware..untuk menyediakan hidangan tersebut tak perlu menggunakan minyak masak,bawang,halia,ajinamoto,garam atau apa2 bahan untuk dikisar kerana segalanya ada dalam paste tersebut dan hidangan siap dalam masa 10minit sahaja..

Kami turut beekongsi tips2 penjagaan tupperware dengan betul untuk menggelakkan daripada penutup terkoyak atau merekah..penjagaan tupperwarw dengan betul adalah penting..turur di kongsi bersama-sama dengan tetamu yang hadir adalah kelebihan menyertai sebagai ahli tupperware..ramai yang tahu hanya sekadar 25% diskaun tetapi ada lagi banyak kelebihan lain seperti komisen cek,voucher produk,recognation,peluang bercuti,kenaikan pangkat dan macam2 lagi yang diberikan oleh tupperware malaysia..Dan alhamdulillah ada diantara tetamu yang datang sign up sebagai ahli tupperware..

Kedatangan saya dari Kuala Lumpur disambut dengan baik sekali oleh tuan rumah dan terima kasih kami yang tak terhingga nya..
Inilah masa nya untuk anda diluar sana sertai kami Team Power..jika anda mahu kami datang demo masak boleh hubungi kami dan kami akan sediakan hadiah2 menarik buat tuan rumah yang sudi menjemput kami untuk mengadakan party..
Hubungi saya aidil 0176957998 ..

No comments:

Post a Comment