Tuesday 3 September 2013

Team power jelajah kuantan

Salam,
Syukur alhamdulillah misi kami team power utk jelajah kuantan berjalan dgn lancar nya pada 31ogos 2013..sambutan orang kuantan dengan bisnes tupperware amat menakjubkan..
Tujuan kami adakan program sebegini untuk menarik lagi ramai lagi warga kuantan sertai bisnes tupperware.niat kami untuk membantu mereka yang ingin mengubahkan gaya hidup drpd dibelenggu daripada hutang..
Saya buat bisnes ni secara partime(sambilan)...hidup di kuala lumpur macam macam duit nak guna..bayar duit sewa rumah,duit kereta,duit ptptn,bagi dekat mak dan mcm2 lagi lah termasuk untuk shopping beli baju baru..
Langkah yg bijak saya ambil adalah sertai bisnes ini pada malam raya thn 2010 dan alhamdulillah berkat didikan sifu saya Abg Syamputra saya berjaya rank up 3 star director..n
Inilah formula yang saya guna kan

D=doa
U=usaha
I=iktiar
T=tawakal.

Tu je formula yang saya guna kan dan aturkan strategi bersama sama dengan ahli kumpulan saya..kebiasaan nya ramai yg ambil peluang cuti hujung minggu pergi jalan2 dgn mall2 seperti pavilion,klcc,sunway piramid,sogo,times square,one utama dan banyak lagi lah..tapi saya luangkam masa untuk jumpa ahli2 baru,buat party@demo masak,roadshow,reqruting rally dan mesyuarat..
Dan bila kita berjaya dlm bisnes ni serta dapat komisen bulanan tak salah rasanya manja kan diri kita dgn keluar bercuti,shopping,makan2 dan mcm2 lah kita boleh buat..

Kepada anda diluar sana..inilah masanya untuk anda sertai kami dan cari pendapatan tambahan..maaf saya katakan org kita selalu ckp nak duit lbh tp usaha tak ada..ingat tau jgn hanya dimulut saja lafaz kan tp nekad utk mencari income lebih dan usaha..

Jom hubungi saya aidil 0176957998..insyaallah saya sedia membantu anda jika anda betul2 ingin mencari income tambahan.

No comments:

Post a Comment