Thursday 12 September 2013

Milik siapa kah Hamper Tupperware ini?

Salam semua,
Cepatlah masa berlalu..dah tak sabar ni nak menunggu pukul 8malam nanti untuk sampaikan hamper yang baru je siap saya balut khas untuk my new shinning Director dari Sabah..Selamat datang saya ucapkan kepada beliau ke Team Power serta tahniah kerana beliau sanggup meluangkan masa malam nanti untuk berjumpa dgn saya bagi mencungkil segala rahsia kejayaan kami Team Power dalam bisnes Tupperware...

Kedatangan beliau ke Kuala Lumpur atas urusan kerja tetapi beliau tetap ingin meluangkan masa untuk berjumpa dengan saya..Bermula dari minat membeli Tupperware dari rakan2 facebook dan akhirnya bertukar arah untuk ceburi dalam bisnes Tupperware..Akhirnya beliau dengan keputusan yang terbaik mendaftar ahli dengan saya dan terus menyahut cabaran yang saya berikan..Alhamdulillah beliau berjaya mendaftarkan 2 orang ahli baru dalam Tupperware Team Power hanya dalam masa 1hari sahaja..Amat menakjubkan dan juga terbaru saya difaham kan beliau akan mendaftarkan lagi 4 orang ahli baru sekembalinya ke Sabah Jumaat ini.

Semangat dan kegigihan beliau amat saya kagumi kerana beliau telah berjaya menjejak kan kaki ke stokis Tupperware yang terletak di Ampang dan terus membuat pembelian yang dipesan oleh pelanggan serta kawan2 beliau..jumlah pesanan bukan nya RM100 atau RM200 tetap mencecah RM1ribu..WOW!!!! Memang amat luar biasa bagi saya...

Beliau yang saya maksudkan adalah Saudari Siti Aishah dari Papar,Sabah..Nak tahu siapakah dia Tunggu!!!!!

No comments:

Post a Comment